guinessochmittliv

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Hej

Av Linn - 26 december 2013 16:01

Hej alla där ute i ridvärden! Jag har inte skrivit på jätte länge! Jag har mycket och berätta. Vi kan börja med julafton.
I för går var det julafton det var kul att äta,vara tillsammans,och öppna julklappar.jag fick många julklappar.
I sommar ska jag min familj och en annan familj åka till Småland vi ska hälsa på våran gamla häst.
MEN DEN ÄR BARA PÅ FODER VI ÄGER DEN FORTFARANDE!det ska bli kul.idag ska vi få besök kl 5.
Ja jag bloggar mer sen runt halv 6 för jag behöver inte starta datorn längre jag går in på IPADEN!
HEJDÅ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 31 december 2014 11:12

hej hej det var jätte länge sen jag blogga här men jag har inte haft lust helt enkelt nu tänkte jag börja blogga lite smått på denna bloggen annars följer ni mitt liv på http://roxitasdagbok.bloggplatsen.se/ men ska blogga lite här ochså   lite...

Av Linn - 17 juni 2014 17:37


Av Linn - 13 april 2014 09:39


godmorgon ville bara påminna er om kämparnasdag  lördag den 26 april i folket park i Köping       http://www.kamparnasdag.n.nu/2014   där Guiness ska vara med MASSOR ANDRA SAKER   KOM GÄRNA!       ...

Av Linn - 12 april 2014 20:11

Ville bara säga att nästa helg drar jag till Stockholm om ni bor på Lidingö så kan ni gärna träffa mig ...

Hej

Av Linn - 2 april 2014 19:39

Sitter och äter sen duscha mer uppdatering kommer sen???

Ovido - Quiz & Flashcards