guinessochmittliv

Alla inlägg under november 2012

Av Linn - 11 november 2012 17:19

hej har varit hos guiness. Det jick bra. Min kompis var med. Josefin hon red också. snart ska jag dusha. För farmor, åsa,ingeman och pappas chef. Vi ska äta. Men vi hörs hejdå  

hej

Av Linn - 10 november 2012 19:04

i morgon ska jag till guiness. Josefin min kompis ska med. Det ska bli kul för det var ett tag sen. I dag var jag och bada, dök efter ringar. Det var kul. Var i arboga. Snart ska jag kolla på roliga vidio. men vi hörs hejdå.

Hej

Av Linn - 5 november 2012 18:23

Har inte varit hos guiness men karnse på söndag ska jag dit. Den 1 december ska jag till Globen det ska bli kul. Nellie Berntsson ska dit jag karnse träffar henne. De ska bli spännande. Nu ska jag äta. Men vi hörs hejdå

Av Linn - 4 november 2012 19:51

Go natt bloggen?

Hej

Av Linn - 4 november 2012 19:50

Fanny har tävlat. Det jick bra. Hon fick 60 prosent. Ska kolla på solsidan. Men skriver i morn hejdå

Hej

Av Linn - 3 november 2012 13:59

Ska äta tårta nu men jag skriver i kväll.
Det blev ingen bild i går för jag var hos ida. Ingen idag heller för jag är inne på Fannys iphone

tja

Av Linn - 2 november 2012 21:15

hej är vi ida. på söndag ska fanny tävla. men jag karnse gör ett mobil inlägg senare. hejdå  

Ovido - Quiz & Flashcards